Sosiaalisen median markkinoinnin vaikutukset asiakassuhteisiin ja liikuntasitoutumiseen case SuperPark Oy

Liikuntakulttuurin keskeisiä muutossuuntia ovat nuorisokulttuurinen liikkuminen sekä liikunnan yksityisen sektorin kasvu. Liikuntapalveluiden kaupallistuessa SuperPark Oy:n kaltaisten liikuntapalveluyritysten tulee ymmärtää sosiaalisen median markkinoinnin mahdollisuudet asiakassuhteiden ja liikunta...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Leinonen, Mikael
Other Authors: Faculty of Sport and Health Sciences, School of Business and Economics, Liikuntatieteellinen tiedekunta, Kauppakorkeakoulu, Liikunta- ja terveystieteet, Taloustieteet, Sport and Health Sciences, Business and Economics, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2019
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66747