Kertolaskun käsitteen opettaminen kahdessa matematiikan oppikirjasarjassa peruskoulun 2. luokalla

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, kuinka toisen vuosiluokan oppilaalle ohjataan kertolaskun periaate. Tutkimuksen kohteena oli kahden kustantajan oppikirjat ja opettajan oppaat: Tuhattaituri 2a (2016) ja YyKaaKoo 2a (2018). Tutkielman teoriaosuudessa tarkastellaan matematiikan opetuksen...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kodis, Anne
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66473