Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Co-creation vs. brandjacking
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Co-creation vs. brandjacking : a case study on customer engagement on LinkedIn

Co-creation vs. brandjacking a case study on customer engagement on LinkedIn

Digitaalisen median ja sosiaalisen median alustojen kehitys on muuttanut tapaa, jolla kuluttajat vuorovaikuttavat sekä brändien että toistensa kanssa. Koska sosiaalisessa mediassa kuluttajat ottavat aktiivisen osallistujan ja kehittäjän roolin, markkinointi- ja viestintästrategioiden painopiste on m...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Eskelinen, Kerttu, Kotila, Jussi
Other Authors: Faculty of Humanities and Social Sciences, Jyväskylä University School of Business and Economics, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Taloustieteet, Department of Language and Communication Studies, Business and Economics, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: 2019
Subjects:
brandjacking
brand hijacking
engagement
co-creation
customer engagement
word-of-mouth
Yhteisöviestintä
Organizational Communication
Viestinnän johtaminen
Corporate Communication
3131
2043
osallistuminen
osallistaminen
LinkedIn
sitoutuminen
sisällönanalyysi
sosiaalinen media
sitouttaminen
participation
social inclusion
committing oneself
content analysis
social media
committing someone
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66359
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66359

Similar Items

  • A netnographic study of how professionals perceive personal branding in LinkedIn
    by: Gratschew, Maarit
    Published: (2016)
  • A netnographic study of how professionals perceive personal branding in LinkedIn
    by: Gratschew, Maarit, kirjoittaja
    Published: (2016)
  • Brand-related negative engagement and spillover effect on social media
    by: Leskinen, Anna-Riikka
    Published: (2022)
  • The negative engagement behaviour of young millennials : triggers and responses
    by: Hätönen, Henri, et al.
    Published: (2020)
  • Formation of relationship commitment in B2B software industry
    by: Hakkarainen, Joonas
    Published: (2018)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report