Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Co-creation vs. brandjacking
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Co-creation vs. brandjacking : a case study on customer engagement on LinkedIn

Co-creation vs. brandjacking a case study on customer engagement on LinkedIn

Digitaalisen median ja sosiaalisen median alustojen kehitys on muuttanut tapaa, jolla kuluttajat vuorovaikuttavat sekä brändien että toistensa kanssa. Koska sosiaalisessa mediassa kuluttajat ottavat aktiivisen osallistujan ja kehittäjän roolin, markkinointi- ja viestintästrategioiden painopiste on m...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Eskelinen, Kerttu, Kotila, Jussi
Muut tekijät: Faculty of Humanities and Social Sciences, Jyväskylä University School of Business and Economics, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Taloustieteet, Department of Language and Communication Studies, Business and Economics, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2019
Aiheet:
brandjacking
brand hijacking
engagement
co-creation
customer engagement
word-of-mouth
Yhteisöviestintä
Organizational Communication
Viestinnän johtaminen
Corporate Communication
3131
2043
osallistuminen
osallistaminen
LinkedIn
sitoutuminen
sisällönanalyysi
sosiaalinen media
sitouttaminen
participation
social inclusion
committing oneself
content analysis
social media
committing someone
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66359
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Henkilökuntanäyttö

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66359

Samankaltaisia teoksia

  • Brand-related negative engagement and spillover effect on social media
    Tekijä: Leskinen, Anna-Riikka
    Julkaistu: (2022)
  • A netnographic study of how professionals perceive personal branding in LinkedIn
    Tekijä: Gratschew, Maarit
    Julkaistu: (2016)
  • A netnographic study of how professionals perceive personal branding in LinkedIn
    Tekijä: Gratschew, Maarit, kirjoittaja
    Julkaistu: (2016)
  • The negative engagement behaviour of young millennials : triggers and responses
    Tekijä: Hätönen, Henri, et al.
    Julkaistu: (2020)
  • Formation of relationship commitment in B2B software industry
    Tekijä: Hakkarainen, Joonas
    Julkaistu: (2018)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus