Consumers’ perceptions of credibility and authenticity of business-to-consumer (B2C) video testimonials

Suositusten merkitys organisaatioille on lisääntynyt huomiotaloudessa. Lisäksi kuluttajat vaativat organisaatioilta aiempaa enemmän aitoutta. Tositarinoita oikeista ihmisistä pidetään erityisen puoleensavetävinä. Asiakastarinat ovat paljon käytetty suositusten muoto. Niiden suosion on nähty johtuvan...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Uusitalo, Ilona
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66289