Ammatillinen identiteetti ja koulumotivaatio toisen asteen opiskelijoilla

Korkeakoulujen pääsykoeuudistusten myötä suomalaisilta toisen asteen opiskelijoilta vaaditaan entistä aiemmin valmiutta tehdä ammatinvalintaan liittyviä päätöksiä. Kuitenkin kansainväliset tutkimukset viittaavat siihen, että lisääntyneistä vaatimuksista huolimatta suuri osa nuorista ei onnistu koulu...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Kärkkäinen, Johanna, Luojus, Laura
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Psykologian laitos, Department of Psychology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65604