Aineenopettajaopiskelijoiden antamia merkityksiä feminismille ja sukupuolten tasa-arvolle miksi feminismistä on vaikea puhua?

Bibliographic Details
Main Author: Kaartinen, Elisa
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Kasvatustiede, Education, 102
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2019
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65477
_version_ 1799745651831996416
annif_keywords_txtF_mv feminismi tasa-arvo naisen asema sukupuoli sukupuoliroolit
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p7254 http://www.yso.fi/onto/yso/p2399 http://www.yso.fi/onto/yso/p6365 http://www.yso.fi/onto/yso/p5291 http://www.yso.fi/onto/yso/p928
author Kaartinen, Elisa
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Kasvatustiede Education 102
author_facet Kaartinen, Elisa Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Kasvatustiede Education 102 Kaartinen, Elisa
author_sort Kaartinen, Elisa
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2019-09-11T20:02:21Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Aineenopettajaopiskelijoiden antamia merkityksi&#xE4; feminismille ja sukupuolten tasa-arvolle : miksi feminismist&#xE4; on vaikea puhua?</title><creator>Kaartinen, Elisa</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Kasvatustiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">102</contributor><subject type="other">sukupuolten tasa-arvo</subject><subject type="yso">merkitykset (semantiikka)</subject><subject type="yso">koulutus</subject><subject type="yso">aineenopettajat</subject><subject type="yso">feminismi</subject><subject type="yso">sukupuoli</subject><subject type="yso">opiskelijat</subject><subject type="yso">tasa-arvo</subject><subject type="yso">opettajat</subject><available>2019-09-11T06:41:58Z</available><issued>2019</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65477</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201909114096</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201909114096</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/65477/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201909114096.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201909114096.pdf" type="application/pdf" length="613220" sequence="1"/><recordID>123456789_65477</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_65477
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:05:18Z
main_date 2019-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2019
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/65477\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201909114096.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201909114096.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 102
publication_first_indexed 2019-09-11T20:02:21Z
publishDate 2019
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kaartinen, Elisa Aineenopettajaopiskelijoiden antamia merkityksiä feminismille ja sukupuolten tasa-arvolle : miksi feminismistä on vaikea puhua? sukupuolten tasa-arvo merkitykset (semantiikka) koulutus aineenopettajat feminismi sukupuoli opiskelijat tasa-arvo opettajat
subject_txtF Aikuiskasvatus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_65477&index=0&size=large
title Aineenopettajaopiskelijoiden antamia merkityksiä feminismille ja sukupuolten tasa-arvolle : miksi feminismistä on vaikea puhua?
title_full Aineenopettajaopiskelijoiden antamia merkityksiä feminismille ja sukupuolten tasa-arvolle : miksi feminismistä on vaikea puhua?
title_fullStr Aineenopettajaopiskelijoiden antamia merkityksiä feminismille ja sukupuolten tasa-arvolle : miksi feminismistä on vaikea puhua? Aineenopettajaopiskelijoiden antamia merkityksiä feminismille ja sukupuolten tasa-arvolle : miksi feminismistä on vaikea puhua?
title_full_unstemmed Aineenopettajaopiskelijoiden antamia merkityksiä feminismille ja sukupuolten tasa-arvolle : miksi feminismistä on vaikea puhua? Aineenopettajaopiskelijoiden antamia merkityksiä feminismille ja sukupuolten tasa-arvolle : miksi feminismistä on vaikea puhua?
title_short Aineenopettajaopiskelijoiden antamia merkityksiä feminismille ja sukupuolten tasa-arvolle
title_sort aineenopettajaopiskelijoiden antamia merkityksiä feminismille ja sukupuolten tasa arvolle miksi feminismistä on vaikea puhua
title_sub miksi feminismistä on vaikea puhua?
title_txtP Aineenopettajaopiskelijoiden antamia merkityksiä feminismille ja sukupuolten tasa-arvolle : miksi feminismistä on vaikea puhua?
topic sukupuolten tasa-arvo merkitykset (semantiikka) koulutus aineenopettajat feminismi sukupuoli opiskelijat tasa-arvo opettajat
topic_facet aineenopettajat feminismi koulutus merkitykset (semantiikka) opettajat opiskelijat sukupuoli sukupuolten tasa-arvo tasa-arvo
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65477 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201909114096
work_keys_str_mv AT kaartinenelisa aineenopettajaopiskelijoidenantamiamerkityksiäfeminismillejasukupuoltentasaarvoll