Expectations, objectives and use of digital marketing in Finnish ice hockey sponsorship - Case Liiga Oy

Sponsorointi on elintärkeä tulonlähde useimmille urheiluorganisaatioille. Sponsorointi on siirtynyt jatkuvasti enemmän kohti yhteistyösuhdetta, jossa sponsoroinnin arvo luodaan yhteistyönä. Sponsorointitulojen takaamiseksi myös tulevaisuudessa, urheiluorganisaatioiden täytyy kehittää ja uusia tapoja...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Rapola, Juha
Muut tekijät: School of Business and Economics, Faculty of Sport and Health Sciences, Kauppakorkeakoulu, Liikuntatieteellinen tiedekunta, Taloustieteet, Liikunta- ja terveystieteet, Business and Economics, Sport and Health Sciences, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65274