Expectations, objectives and use of digital marketing in Finnish ice hockey sponsorship - Case Liiga Oy

Sponsorointi on elintärkeä tulonlähde useimmille urheiluorganisaatioille. Sponsorointi on siirtynyt jatkuvasti enemmän kohti yhteistyösuhdetta, jossa sponsoroinnin arvo luodaan yhteistyönä. Sponsorointitulojen takaamiseksi myös tulevaisuudessa, urheiluorganisaatioiden täytyy kehittää ja uusia tapoja...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Rapola, Juha
Other Authors: Jyväskylä University School of Business and Economics, Faculty of Sport and Health Sciences, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Liikuntatieteellinen tiedekunta, Taloustieteet, Liikunta- ja terveystieteet, Business and Economics, Sport and Health Sciences, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: 2019
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65274