_version_ |
1809901466712801280
|
annif_keywords_txtF_mv |
sosiaalinen media
pörssiyhtiöt
yritykset
blogit
pörssit
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p20774
http://www.yso.fi/onto/yso/p13349
http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
http://www.yso.fi/onto/yso/p2719
http://www.yso.fi/onto/yso/p11924
|
author |
Jokinen, Jonna
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Laskentatoimi
Accounting
20421
|
author_facet |
Jokinen, Jonna
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Laskentatoimi
Accounting
20421
Jokinen, Jonna
|
author_sort |
Jokinen, Jonna
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2019-07-30T20:10:56Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä</title><creator>Jokinen, Jonna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Laskentatoimi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Accounting</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20421</contributor><subject type="other">arvorelevanssi</subject><subject type="other">eWOM</subject><subject type="other">sentimenttianalyysi</subject><subject type="other">word-of-mouth</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">arvo</subject><subject type="yso">osakkeet</subject><subject type="yso">yritykset</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">regressioanalyysi</subject><available>2019-07-30T06:03:28Z</available><issued>2019</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65153</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201907303714</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201907303714</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/65153/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201907303714.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201907303714.pdf" type="application/pdf" length="803047" sequence="1"/><recordID>123456789_65153</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_65153
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:53:04Z
|
main_date |
2019-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2019
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/65153\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201907303714.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201907303714.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
20421
|
publication_first_indexed |
2019-07-30T20:10:56Z
|
publishDate |
2019
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Jokinen, Jonna
Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä
arvorelevanssi
eWOM
sentimenttianalyysi
word-of-mouth
markkinointi
arvo
osakkeet
yritykset
sosiaalinen media
regressioanalyysi
|
subject_txtF |
Laskentatoimi
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_65153&index=0&size=large
|
title |
Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä
|
title_full |
Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä
|
title_fullStr |
Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä
Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä
|
title_full_unstemmed |
Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä
Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä
|
title_short |
Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä
|
title_sort |
sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä
|
title_txtP |
Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä
|
topic |
arvorelevanssi
eWOM
sentimenttianalyysi
word-of-mouth
markkinointi
arvo
osakkeet
yritykset
sosiaalinen media
regressioanalyysi
|
topic_facet |
arvo
arvorelevanssi
eWOM
markkinointi
osakkeet
regressioanalyysi
sentimenttianalyysi
sosiaalinen media
word-of-mouth
yritykset
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65153
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201907303714
|
work_keys_str_mv |
AT jokinenjonna sosiaalisenmedianarvorelevanssisuomalaisissapörssiyrityksissä
|