_version_ 1809901466712801280
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media pörssiyhtiöt yritykset blogit pörssit
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p13349 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p2719 http://www.yso.fi/onto/yso/p11924
author Jokinen, Jonna
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Laskentatoimi Accounting 20421
author_facet Jokinen, Jonna Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Laskentatoimi Accounting 20421 Jokinen, Jonna
author_sort Jokinen, Jonna
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2019-07-30T20:10:56Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa p&#xF6;rssiyrityksiss&#xE4;</title><creator>Jokinen, Jonna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Laskentatoimi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Accounting</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20421</contributor><subject type="other">arvorelevanssi</subject><subject type="other">eWOM</subject><subject type="other">sentimenttianalyysi</subject><subject type="other">word-of-mouth</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">arvo</subject><subject type="yso">osakkeet</subject><subject type="yso">yritykset</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">regressioanalyysi</subject><available>2019-07-30T06:03:28Z</available><issued>2019</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65153</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201907303714</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201907303714</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/65153/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201907303714.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201907303714.pdf" type="application/pdf" length="803047" sequence="1"/><recordID>123456789_65153</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_65153
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:53:04Z
main_date 2019-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2019
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/65153\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201907303714.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201907303714.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20421
publication_first_indexed 2019-07-30T20:10:56Z
publishDate 2019
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Jokinen, Jonna Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä arvorelevanssi eWOM sentimenttianalyysi word-of-mouth markkinointi arvo osakkeet yritykset sosiaalinen media regressioanalyysi
subject_txtF Laskentatoimi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_65153&index=0&size=large
title Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä
title_full Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä
title_fullStr Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä
title_full_unstemmed Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä
title_short Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä
title_sort sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä
title_txtP Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä
topic arvorelevanssi eWOM sentimenttianalyysi word-of-mouth markkinointi arvo osakkeet yritykset sosiaalinen media regressioanalyysi
topic_facet arvo arvorelevanssi eWOM markkinointi osakkeet regressioanalyysi sentimenttianalyysi sosiaalinen media word-of-mouth yritykset
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65153 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201907303714
work_keys_str_mv AT jokinenjonna sosiaalisenmedianarvorelevanssisuomalaisissapörssiyrityksissä