Sosiaalisen median arvorelevanssi suomalaisissa pörssiyrityksissä

Sosiaalisen median käytön määrän valtava kasvu viime vuosina on siirtänyt myös yritysten markkinointia entistä enemmän perinteisistä markkinointikanavista sosiaaliseen mediaan. Tämän tutkimuksen tavoitteena on selvittää onko yritysten sosiaalisen median käytöllä ja seuraajamäärillä sekä yrityksistä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Jokinen, Jonna
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65153