6.-luokkalaisten ohjelmoinnin osaaminen alakoulun päättyessä

Tutkimuksessa kartoitettiin kuudennen luokan oppilaiden osaamistao hjelmoinnissa alakoulun päättyessä. Lisäksi tutkimuksessa tutkittiin ohjelmoinnin opetuskäytänteitä. Tutkimukseen valikoitui mukaan kolme eri kuudennetta luokkaa Keski-Suomesta, Pirkanmaalta ja Pohjois-Savosta. Tutkimuksessa opettaji...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Sormunen, Karoliina
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64698