Rajala, E., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2019). Pedagoginen dokumentointi lasten osallisuuden näkökulmasta varhaiskasvatuksen oppisisältöjä integroivassa STEAM-toiminnassa.
Chicago Style (17th ed.) CitationRajala, Elli, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Pedagoginen Dokumentointi Lasten Osallisuuden Näkökulmasta Varhaiskasvatuksen Oppisisältöjä Integroivassa STEAM-toiminnassa. 2019.
MLA (9th ed.) CitationRajala, Elli, et al. Pedagoginen Dokumentointi Lasten Osallisuuden Näkökulmasta Varhaiskasvatuksen Oppisisältöjä Integroivassa STEAM-toiminnassa. 2019.