Practicing English and Swedish as foreign languages cooperatively through a mobile game a case study of 8th grade students’ perceptions in Finland

Mobiilipelit ovat kasvava osa ihmisten päivittäistä elämää sekä nykyään myös vieraiden kielten oppimista kouluissa. Lisääntyvä kiinnostus on heijastunut tutkimukseen mobiiliteknologian hyödyntämisestä vieraiden kielten opiskelussa mobiiliavusteisen kielen oppimisen (esim. Gafni, Achituv ja Rachmani...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Urpilainen, Neea-Stiina
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64382