”Suomalaiselle lukevalle yleisöllehän niitä juttuja tehdään” kirjailijakuvan rakentaminen Helsingin Sanomien kulttuurisivujen kansiartikkeleissa

Samaan aikaan kun journalismi on käynyt läpi digitalisoitumisen käynnistämää murrosta, kirja-ala on painiskellut omien haasteidensa parissa. Laskenut kirjamyynti on luonut kirjailijoille paineita osallistua teostensa markkinointiin. Tutkimuksessa selvitetään, minkälaisia kirjailijakuvia Helsingin Sa...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kuivalahti, Laura
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64372