Lukusujuvuus ja kirjoittaminen kohonneen lukivaikeusriskin oppilailla 1. ja 2. luokilla kaksoisvaikeushypoteesin näkökulmasta

Tässä pitkittäistutkimuksessa tarkasteltiin kaksoisvaikeushypoteesin (double-deficit hypothesis, Wolf, & Bowers, 1999) näkökulmasta lukusujuvuuden ja kirjoittamisen kehittymistä 1. keväästä ja 2. luokan kevääseen (N = 181). Lisäksi tutkittiin hiljaisen lukemisen sujuvuutta 2. luokan keväällä. Tu...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Harju, Juuso
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2019
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64303