Turvapaikanhakijoiden lasten äidinkielten sekä suomen kielen ilmeneminen ja monikielisyyden rakentuminen koulun arjessa

Tämä opinnäytetyö käsittelee turvapaikanhakijoiden lasten äidinkielen ja suomen kielen ilmenemistä koulussa. Pro-gradussa tarkastellaan myös turvapaikanhakijoiden lasten monikielisyyden muodostumista. Aihe on ajankohtainen ja kiinnostava maahanmuuton yleistymisen myötä. Tutkimus on toteutettu ruotsi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Matarainen, Netta
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63583