Luokanopettajan ammatillisen toimijuuden ulottuvuudet yhteisopettajuudessa

Tutkimuksessa tarkastellaan luokanopettajien ammatillisen toimijuuden ulottuvuuksia yhteisopettajuudessa. Tutkimuksessa toimijuutta lähestytään sosiokulttuurisesta näkökulmasta, jolloin toimijuus nähdään rakentuvan yhdessä muiden kanssa sosiaalisessa vuorovaikutuksessa. Aineisto on kerätty haastatte...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Manninen, Mariikka
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63270