"Jag lär mig inte riktigt med en digibok." gymnasieelevers tankar om en digital lärobok och om taktila grammatikövningar

Lukion uuden opetussuunnitelman ja sähköisten ylioppilaskirjoitusten myötä oppikirjat uudistuivat digitaalisiksi. Osa opiskelijoista ei kokenut oppivansa tarpeeksi hyvin digitaalisilla materiaaleilla. Tutkimusten mukaan selvä enemmistö ihmisistä oppii parhaiten toiminnallisin menetelmin, mutta oppim...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Korte, Taina
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:swe
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60692