“Levoton, yliaktiivinen, ei pysty olemaan hiljaa paikallaan” opettajien, vanhempien ja oppilaiden käsitysten muuttuminen tarkkaavuuden vaikeuksista kärsivistä oppilaista toiminnanohjauksen interventionjakson aikana

Bibliographic Details
Main Authors: Laalo, Terhi, Ojala, Camilla
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Erityispedagogiikka, Special Education, 101
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2018
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60666
_version_ 1799745955769090048
annif_keywords_txtF_mv oppilaat ADHD tarkkaavaisuus koululaiset lapset (ikäryhmät)
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 http://www.yso.fi/onto/yso/p4541 http://www.yso.fi/onto/yso/p9105 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
author Laalo, Terhi Ojala, Camilla
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Laalo, Terhi Ojala, Camilla Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Erityispedagogiikka Special Education 101 Laalo, Terhi Ojala, Camilla
author_sort Laalo, Terhi
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2019-09-20T09:15:12Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>&#x201C;Levoton, yliaktiivinen, ei pysty olemaan hiljaa paikallaan&#x201D; : opettajien, vanhempien ja oppilaiden k&#xE4;sitysten muuttuminen tarkkaavuuden vaikeuksista k&#xE4;rsivist&#xE4; oppilaista toiminnanohjauksen interventionjakson aikana</title><creator>Laalo, Terhi</creator><creator>Ojala, Camilla</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="yso">oppilaat</subject><subject type="yso">opettajat</subject><subject type="yso">interventio</subject><subject type="yso">vanhemmat</subject><subject type="yso">tarkkaavaisuus</subject><subject type="yso">k&#xE4;sitykset</subject><available>2018-12-19T06:27:28Z</available><issued>2018</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60666</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201812195206</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201812195206</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/60666/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201812195206.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201812195206.pdf" type="application/pdf" length="774400" sequence="1"/><recordID>123456789_60666</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_60666
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:11Z
main_date 2018-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2018
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/60666\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201812195206.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201812195206.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2018-09-20T09:15:12Z
publishDate 2018
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Laalo, Terhi Ojala, Camilla “Levoton, yliaktiivinen, ei pysty olemaan hiljaa paikallaan” : opettajien, vanhempien ja oppilaiden käsitysten muuttuminen tarkkaavuuden vaikeuksista kärsivistä oppilaista toiminnanohjauksen interventionjakson aikana oppilaat opettajat interventio vanhemmat tarkkaavaisuus käsitykset
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_60666&index=0&size=large
title “Levoton, yliaktiivinen, ei pysty olemaan hiljaa paikallaan” : opettajien, vanhempien ja oppilaiden käsitysten muuttuminen tarkkaavuuden vaikeuksista kärsivistä oppilaista toiminnanohjauksen interventionjakson aikana
title_full “Levoton, yliaktiivinen, ei pysty olemaan hiljaa paikallaan” : opettajien, vanhempien ja oppilaiden käsitysten muuttuminen tarkkaavuuden vaikeuksista kärsivistä oppilaista toiminnanohjauksen interventionjakson aikana
title_fullStr “Levoton, yliaktiivinen, ei pysty olemaan hiljaa paikallaan” : opettajien, vanhempien ja oppilaiden käsitysten muuttuminen tarkkaavuuden vaikeuksista kärsivistä oppilaista toiminnanohjauksen interventionjakson aikana “Levoton, yliaktiivinen, ei pysty olemaan hiljaa paikallaan” : opettajien, vanhempien ja oppilaiden käsitysten muuttuminen tarkkaavuuden vaikeuksista kärsivistä oppilaista toiminnanohjauksen interventionjakson aikana
title_full_unstemmed “Levoton, yliaktiivinen, ei pysty olemaan hiljaa paikallaan” : opettajien, vanhempien ja oppilaiden käsitysten muuttuminen tarkkaavuuden vaikeuksista kärsivistä oppilaista toiminnanohjauksen interventionjakson aikana “Levoton, yliaktiivinen, ei pysty olemaan hiljaa paikallaan” : opettajien, vanhempien ja oppilaiden käsitysten muuttuminen tarkkaavuuden vaikeuksista kärsivistä oppilaista toiminnanohjauksen interventionjakson aikana
title_short “Levoton, yliaktiivinen, ei pysty olemaan hiljaa paikallaan”
title_sort levoton yliaktiivinen ei pysty olemaan hiljaa paikallaan opettajien vanhempien ja oppilaiden käsitysten muuttuminen tarkkaavuuden vaikeuksista kärsivistä oppilaista toiminnanohjauksen interventionjakson aikana
title_sub opettajien, vanhempien ja oppilaiden käsitysten muuttuminen tarkkaavuuden vaikeuksista kärsivistä oppilaista toiminnanohjauksen interventionjakson aikana
title_txtP “Levoton, yliaktiivinen, ei pysty olemaan hiljaa paikallaan” : opettajien, vanhempien ja oppilaiden käsitysten muuttuminen tarkkaavuuden vaikeuksista kärsivistä oppilaista toiminnanohjauksen interventionjakson aikana
topic oppilaat opettajat interventio vanhemmat tarkkaavaisuus käsitykset
topic_facet interventio käsitykset opettajat oppilaat tarkkaavaisuus vanhemmat
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60666 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201812195206
work_keys_str_mv AT laaloterhi levotonyliaktiivineneipystyolemaanhiljaapaikallaanopettajienvanhempienjaoppilaidenkäs