APA-viite (7. p.)

Laalo, T., Ojala, C., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., . . . Jyväskylä, U. o. (2018). “Levoton, yliaktiivinen, ei pysty olemaan hiljaa paikallaan”: Opettajien, vanhempien ja oppilaiden käsitysten muuttuminen tarkkaavuuden vaikeuksista kärsivistä oppilaista toiminnanohjauksen interventionjakson aikana.

Chicago-viite (17. p.)

Laalo, Terhi, Camilla Ojala, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. “Levoton, Yliaktiivinen, Ei Pysty Olemaan Hiljaa Paikallaan”: Opettajien, Vanhempien Ja Oppilaiden Käsitysten Muuttuminen Tarkkaavuuden Vaikeuksista Kärsivistä Oppilaista Toiminnanohjauksen Interventionjakson Aikana. 2018.

MLA-viite (9. p.)

Laalo, Terhi, et al. “Levoton, Yliaktiivinen, Ei Pysty Olemaan Hiljaa Paikallaan”: Opettajien, Vanhempien Ja Oppilaiden Käsitysten Muuttuminen Tarkkaavuuden Vaikeuksista Kärsivistä Oppilaista Toiminnanohjauksen Interventionjakson Aikana. 2018.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.