Tunteet, tarpeet, tuoteluonteen kuva ja konteksti suomalaisten piensijoittajien sijoituspäätöksenteon erityisen muistettavissa käyttäjäkokemuksissa

Tutkielman tarkoituksena on selvittää, millaisia ovat suomalaisten piensijoittajien erityisen hyvin muistamat sijoituspäätöksenteon käyttäjäkokemukset. Tutkimustehtävänä on selvittää, millaisia tunteita näiden käyttäjäkokemusten aikana koetaan, millaisten psykologisten tarpeiden tyydyttämisen nämä k...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kukkamäki, Matti
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60607