Sosiodigitaalisesti "yhteisen nuotion" äärellä opettajien käsityksiä sosiodigitaalisuutta hyödyntävän opetuksen yhteyksistä oppimiseen.

Tämän tutkimuksen aiheena oli sosiodigitaalisuutta hyödyntävän opetuksen yhteydet oppimiselle. Tutkimuksen päätehtävä oli tarkastella opettajien käsityksiä oppilaiden ajattelun sekä taitojen rakentumisesta sosiodigitaalisuutta hyödyntävissä opetusympäristöissä, joista tutkimuksissa käytetään myös ni...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Koppinen, Taru
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2018
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60187