Yhdistävänä tekijänä rakkaus musiikkiin musiikkifestivaalien järjestäjien kokemuksia asiakassuhteista tapahtuman markkinoinnissa

Tutkimuksessa tarkasteltiin musiikkifestivaalien järjestäjien ja heidän asiakkaidensa välisiä suhteita markkinoinnin näkökulmasta. Tarkastelun kohteena oli neljä suomalaista, musiikkigenreltään erityylistä, musiikkifestivaalia. Tutkimusta ohjaavia tutkimuskysymyksiä oli kaksi: Millaisena musiikkifes...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Perämäki, Kristiina
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60103