Yhteisöllisyyden rakentuminen laulusuzukimenetelmässä Grounded theory -tutkimus lasten näkökulmasta

Tutkimuksen tavoitteena oli Grounded theory -menetelmää käyttäen käsitteellistää lasten antamia merkityksiä laulusuzukimenetelmälle. Tutkimukseen haastateltiin kahdeksaa 6–12 vuotiasta laulusuzukioppilasta, joista kaikki olivat olleet mukana menetelmän toiminnassa kaksi vuotta tai pidempä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ekström, Ulrika
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59964