Ekström, U., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2018). Yhteisöllisyyden rakentuminen laulusuzukimenetelmässä: Grounded theory -tutkimus lasten näkökulmasta.
Chicago Style (17th ed.) CitationEkström, Ulrika, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Yhteisöllisyyden Rakentuminen Laulusuzukimenetelmässä: Grounded Theory -tutkimus Lasten Näkökulmasta. 2018.
MLA (9th ed.) CitationEkström, Ulrika, et al. Yhteisöllisyyden Rakentuminen Laulusuzukimenetelmässä: Grounded Theory -tutkimus Lasten Näkökulmasta. 2018.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.