_version_ 1799745914781302784
annif_keywords_txtF_mv asiakkuus vuorovaikutus asiakkaat asiakastyytyväisyys asiakaspalvelu
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p8531 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 http://www.yso.fi/onto/yso/p1379
author Nyyssönen, Anni
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Puheviestintä Speech Communication 3132
author_facet Nyyssönen, Anni Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Puheviestintä Speech Communication 3132 Nyyssönen, Anni
author_sort Nyyssönen, Anni
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kieli- ja viestintätieteiden laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2019-08-19T08:22:01Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>B2B-asiakassuhde vuorovaikutussuhteena : asiakkaiden k&#xE4;sityksi&#xE4; asiakassuhteen kehittymisest&#xE4;</title><creator>Nyyss&#xF6;nen, Anni</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestint&#xE4;tieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Puheviestint&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Speech Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3132</contributor><subject type="other">vuorovaikutussuhde</subject><subject type="other">vuorovaikutussuhteen kehittyminen</subject><subject type="yso">yritykset</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">viestint&#xE4;</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><subject type="yso">asiakassuhde</subject><available>2018-10-18T10:13:25Z</available><issued>2018</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59866</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201810184445</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201810184445</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/59866/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201810184445.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201810184445.pdf" type="application/pdf" length="1064466" sequence="1"/><recordID>123456789_59866</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_59866
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:55Z
main_date 2018-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2018
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/59866\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201810184445.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201810184445.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 3132
publication_first_indexed 2018-08-19T08:22:01Z
publishDate 2018
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Nyyssönen, Anni B2B-asiakassuhde vuorovaikutussuhteena : asiakkaiden käsityksiä asiakassuhteen kehittymisestä vuorovaikutussuhde vuorovaikutussuhteen kehittyminen yritykset asiakkaat viestintä vuorovaikutus asiakassuhde
subject_txtF Puheviestintä
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_59866&index=0&size=large
title B2B-asiakassuhde vuorovaikutussuhteena : asiakkaiden käsityksiä asiakassuhteen kehittymisestä
title_full B2B-asiakassuhde vuorovaikutussuhteena : asiakkaiden käsityksiä asiakassuhteen kehittymisestä
title_fullStr B2B-asiakassuhde vuorovaikutussuhteena : asiakkaiden käsityksiä asiakassuhteen kehittymisestä B2B-asiakassuhde vuorovaikutussuhteena : asiakkaiden käsityksiä asiakassuhteen kehittymisestä
title_full_unstemmed B2B-asiakassuhde vuorovaikutussuhteena : asiakkaiden käsityksiä asiakassuhteen kehittymisestä B2B-asiakassuhde vuorovaikutussuhteena : asiakkaiden käsityksiä asiakassuhteen kehittymisestä
title_short B2B-asiakassuhde vuorovaikutussuhteena
title_sort b2b asiakassuhde vuorovaikutussuhteena asiakkaiden käsityksiä asiakassuhteen kehittymisestä
title_sub asiakkaiden käsityksiä asiakassuhteen kehittymisestä
title_txtP B2B-asiakassuhde vuorovaikutussuhteena : asiakkaiden käsityksiä asiakassuhteen kehittymisestä
topic vuorovaikutussuhde vuorovaikutussuhteen kehittyminen yritykset asiakkaat viestintä vuorovaikutus asiakassuhde
topic_facet asiakassuhde asiakkaat viestintä vuorovaikutus vuorovaikutussuhde vuorovaikutussuhteen kehittyminen yritykset
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59866 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201810184445
work_keys_str_mv AT nyyssönenanni b2basiakassuhdevuorovaikutussuhteenaasiakkaidenkäsityksiäasiakassuhteenkehittymise