B2B-asiakassuhde vuorovaikutussuhteena asiakkaiden käsityksiä asiakassuhteen kehittymisestä

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli ymmärtää asiakkaiden käsityksiä asiakassuhteesta ja sen kehittymisestä vuorovaikutusprosessien kautta. Tutkimuksessa keskityttiin tarkastelemaan B2B- eli yritysten välisiä asiakassuhteita. Tutkimusmenetelmänä käytettiin teemahaastattelua ja tutkimuksessa haastatelti...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Nyyssönen, Anni
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59866