APA (7th ed.) Citation

Nyyssönen, A., tiedekunta, H., Sciences, F. o. H. a. S., laitos, K. j. v., Studies, D. o. L. a. C., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2018). B2B-asiakassuhde vuorovaikutussuhteena: Asiakkaiden käsityksiä asiakassuhteen kehittymisestä.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Nyyssönen, Anni, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. B2B-asiakassuhde Vuorovaikutussuhteena: Asiakkaiden Käsityksiä Asiakassuhteen Kehittymisestä. 2018.

MLA (9th ed.) Citation

Nyyssönen, Anni, et al. B2B-asiakassuhde Vuorovaikutussuhteena: Asiakkaiden Käsityksiä Asiakassuhteen Kehittymisestä. 2018.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.