Englannin kielen varhentaminen luokanopettajan toimijuus muutoksessa

Tutkimuksemme tarkoitus oli selvittää, vaikuttaako englannin opettaminen uutena oppiaineena luokanopettajien toimijuuteen ja miten luokanopettajat suhtautuvat muutokseen. Aihe on ajankohtainen, sillä hallituksen kärkihankkeen myötä englannin opettaminen siirtyy valtakunnallisella tasolla alkam...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Eskelinen, Eleonoora, Tuupanen, Aleksandra
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59807