Sukupuolisensitiivisyyden mahdollisuuksia taiteen perusopetuksen piirissä

Tutkimuksessani pyrin kartoittamaan sukupuolisensitiivisyyden mahdollisuuksia teorian ja käytännön tasolla taiteen perusopetuksen piirissä. Keskityn erityisesti alakouluikäisten, noin 7–12-vuotiaiden oppilaiden kanssa tehtävään taidekasvatustyöhön tavoitteenani löytää moninaisuuden huomioivia ja luo...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Myllyselkä, Piia
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59744