_version_ |
1809901687508303872
|
annif_keywords_txtF_mv |
inkluusio
esiopetus
luokanopettajat
perusopetus
siirtymävaiheet
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p18355
http://www.yso.fi/onto/yso/p20272
http://www.yso.fi/onto/yso/p3999
http://www.yso.fi/onto/yso/p19327
http://www.yso.fi/onto/yso/p21130
|
author |
Romppanen, Ulla-Riitta
|
author2 |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Erityispedagogiikka
Special Education
101
|
author_facet |
Romppanen, Ulla-Riitta
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Erityispedagogiikka
Special Education
101
Romppanen, Ulla-Riitta
|
author_sort |
Romppanen, Ulla-Riitta
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kasvatustieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2019-08-19T08:21:35Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Esi- ja luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta ja sen toteutumisesta esiopetuksen ja perusopetuksen nivelvaiheessa</title><creator>Romppanen, Ulla-Riitta</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">siirtymä</subject><subject type="yso">lastentarhanopettajat</subject><subject type="yso">luokanopettajat</subject><subject type="yso">fenomenografia</subject><subject type="yso">lähikouluperiaate</subject><subject type="yso">inkluusio</subject><subject type="yso">erityispedagogiikka</subject><available>2018-09-12T09:38:30Z</available><issued>2018</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59482</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201809124088</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201809124088</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/59482/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201809124088.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201809124088.pdf" type="application/pdf" length="569772" sequence="1"/><recordID>123456789_59482</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_59482
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:52:08Z
|
main_date |
2018-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2018
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/59482\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201809124088.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201809124088.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
101
|
publication_first_indexed |
2018-08-19T08:21:35Z
|
publishDate |
2018
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Romppanen, Ulla-Riitta
Esi- ja luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta ja sen toteutumisesta esiopetuksen ja perusopetuksen nivelvaiheessa
siirtymä
lastentarhanopettajat
luokanopettajat
fenomenografia
lähikouluperiaate
inkluusio
erityispedagogiikka
|
subject_txtF |
Erityispedagogiikka
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_59482&index=0&size=large
|
title |
Esi- ja luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta ja sen toteutumisesta esiopetuksen ja perusopetuksen nivelvaiheessa
|
title_full |
Esi- ja luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta ja sen toteutumisesta esiopetuksen ja perusopetuksen nivelvaiheessa
|
title_fullStr |
Esi- ja luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta ja sen toteutumisesta esiopetuksen ja perusopetuksen nivelvaiheessa
Esi- ja luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta ja sen toteutumisesta esiopetuksen ja perusopetuksen nivelvaiheessa
|
title_full_unstemmed |
Esi- ja luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta ja sen toteutumisesta esiopetuksen ja perusopetuksen nivelvaiheessa
Esi- ja luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta ja sen toteutumisesta esiopetuksen ja perusopetuksen nivelvaiheessa
|
title_short |
Esi- ja luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta ja sen toteutumisesta esiopetuksen ja perusopetuksen nivelvaiheessa
|
title_sort |
esi ja luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta ja sen toteutumisesta esiopetuksen ja perusopetuksen nivelvaiheessa
|
title_txtP |
Esi- ja luokanopettajien käsityksiä inkluusiosta ja sen toteutumisesta esiopetuksen ja perusopetuksen nivelvaiheessa
|
topic |
siirtymä
lastentarhanopettajat
luokanopettajat
fenomenografia
lähikouluperiaate
inkluusio
erityispedagogiikka
|
topic_facet |
erityispedagogiikka
fenomenografia
inkluusio
lastentarhanopettajat
luokanopettajat
lähikouluperiaate
siirtymä
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59482
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201809124088
|
work_keys_str_mv |
AT romppanenullariitta esijaluokanopettajienkäsityksiäinkluusiostajasentoteutumisestaesiopetuksenja
|