Arviointia vai oppimista? alakoulun englanninopettajien käsityksiä ja kokemuksia oppilaan itsearvioinnista

Ahtikari, Elina. 2018. Arvostelua vai oppimista? – Alakoulun englanninopettajien käsityksiä oppilaan itsearvioinnista. Kasvatustieteen pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. Opettajankoulutuslaitos. 129 sivua + 1 liite. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää alakoulun englannin opettajien käs...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ahtikari, Elina
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59064