“We don’t need anyone to tell us what to do.” the power relations in Assassin’s Creed II

Videopelit ovat länsimaissa yksi suosituimmista vapaa-ajan harrastuksista. Sen lisäksi, että ne vaikuttavat pelaajiinsa sekä negatiivisesti että positiivisesti, videopelit peilaavat ja kritisoivat yhteiskunnan rakenteita ja arvoja. On perusteltua tutkia videopelejä ja niiden välianimaatioita, sillä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Rajala, Emilia
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:eng
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59038