Predicting PISA reading performance with reading fluency and reading-related motivation and examining how they affect future participation in society

Vaikka PISA (Programme for International Student Assessment) onkin hyvin tunnettu ja paljon poliittista, taloudellista ja yleistä mielenkiintoa herättävä tutkimusohjelma, tutkimus PISA-lukemisessa menestymiseen vaikuttavista tekijöistä ja siitä, mitä PISA-lukeminen ennustaa, on vähäistä. Tässä tutki...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hernesniemi, Kaisa
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Psykologian laitos, Opettajankoulutuslaitos, Department of Psychology, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58798