Oppimisen laatu vieraskielisessä opetuksessa historian opintojakso SOLO-taksonomian avulla tarkasteltuna

Yrjänä, Marko. 2018. Oppimisen laatu vieraskielisessä opetuksessa - Historian opintojakso SOLO-taksonomian avulla tarkasteltuna. Kasvatustieteen pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. Opettajankoulutuslaitos. 96 sivua liitteineen. Tämän tutkimuksen aiheena on oppimisen laatu vieraskielisessä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Yrjänä, Marko
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58723