Hyvinvointi valtakunnallisessa vuoden 2014 perusopetuksen opetussuunnitelmassa tutkimus opetussuunnitelman oppilaan hyvinvoinnin edistämisen keinoista ja hyvinvointikäsityksestä

Tässä tutkielmassa tarkastellaan sitä, kuinka vuoden 2014 perusopetuksen opetussuunnitelman perusteet pyrkivät edistämään oppilaiden hyvinvointia. Lisäksi kartoitetaan uuden opetussuunnitelman hyvinvointikäsitystä vertaamalla sen hyvinvoinnin edistämisen keinoja positiivisen psykologian hyvinvointik...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Peltomäki, Laura
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58573