Oppimistyylit, motivaatiotekijät ja käyttäjäkokemus alakoulun tieto- ja viestintätekniikan oppimateriaaleissa

Tutkimuksen tarkoituksena oli saada tietoa siitä, miten alakouluun sijoittuva tieto- ja viestintätekniikan oppimateriaali ottaisi huomioon erilaiset oppimistyylit, olisi motivoiva ja antaisi hyvän käyttäjäkokemuksen. Tutkimuksen teoriaosuudessa kuvataan tämän pro gradu -tutkimuksen teoreettinen taus...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ryymin, Jenni
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58519