APA-viite (7. p.)

Lähtevänoja, . A., Penttinen, S., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., . . . Jyväskylä, U. o. (2018). Mathematics related self-efficacy beliefs and task-motivation and associations with mathematics fluency development: A longitudinal study of children from 1st grade to 2nd grade.

Chicago-viite (17. p.)

Lähtevänoja, Antti, Silja Penttinen, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Mathematics Related Self-efficacy Beliefs and Task-motivation and Associations with Mathematics Fluency Development: A Longitudinal Study of Children from 1st Grade to 2nd Grade. 2018.

MLA-viite (9. p.)

Lähtevänoja, Antti, et al. Mathematics Related Self-efficacy Beliefs and Task-motivation and Associations with Mathematics Fluency Development: A Longitudinal Study of Children from 1st Grade to 2nd Grade. 2018.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.