Teaching and testing vocabulary in Finnish upper secondary school: teacher practices

Sanaston hallinta on perustavanlaatuinen osa kielitaitoa, ja se edeltää ja ennakoi osaamista kaikilla kielitaidon osa-alueilla (esim. kirjoittaminen, puhuminen, lukeminen ja kuunteleminen). Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tutkia sitä, mitä sanan osaamisen osa-alueita (esim. ääntäminen, kirjoitusa...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kekki, Jarkko
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58199