A case study teaching conflict awareness in a Finnish lower secondary school

TIIVISTELMÄ Salminen, Tanja. 2018. Tapaustutkimus: Konfliktitietoisuuden ja sovittelun opettaminen suomalaisessa yläkoulussa. Pro-Gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. Opettajankoulutuslaitos. 89 sivua. HundrED on suomalainen koulutusalan voittoa tavoittelematon järjestö, jonka tarkoituksena...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Salminen, Tanja
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57957