Sosiaalisen median vaikuttajien ja yritysten väliset brändiyhteistyöt miksi, kenen kanssa ja miten yhteistyötä tehdään?

Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin, mitkä ovat sosiaalisen median vaikuttajien ja yritysten edustajien tavoitteet brändiyhteistyössä, millaisia valintaperusteita osapuolilla on toisilleen ja miten osapuolten brändiyhteistyöprosessit etenevät. Tutkimuksen teoreettisessa viitekehyksessä esiteltiin...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Toivanen, Petra
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57864