"Tehdään pelottavaa musiikkia" musatornin käyttö luovuuden edistäjänä alakoulussa

Peruskoulun uusi opetussuunnitelma korostaa musiikinopetuksessa luovuutta. Luovan musisoinnin elämyksellisyys parantaa oppilaiden elämänlaatua, lisää myös oppilaiden elämänhallinnan tunnetta ja vähentää jännitystä esitystilanteissa. Maisterintutkielmassani pohdin Musatornin käyttömahdollisuuksia lu...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Nieminen, Harri
Other Authors: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2018
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57227