_version_ 1809901560068571136
annif_keywords_txtF_mv erityisopetus kolmiportainen tuki tukiopetus oppilaat arviointi
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p6984 http://www.yso.fi/onto/yso/p28718 http://www.yso.fi/onto/yso/p2629 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413
author Laurila, Henna
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Laurila, Henna Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101 Laurila, Henna
author_sort Laurila, Henna
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T10:00:17Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>"Saa v&#xE4;h&#xE4; enemm&#xE4;nki apua, jos tarvii" : tehostetun tuen merkitys oppilaan n&#xE4;k&#xF6;kulmasta arvioituna</title><title type="alternative">Tehostetun tuen merkitys oppilaan n&#xE4;k&#xF6;kulmasta arvioituna</title><creator>Laurila, Henna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">eriytt&#xE4;v&#xE4; opetus</subject><subject type="other">kouluun kiinnittyminen</subject><subject type="yso">kolmiportainen tuki</subject><subject type="yso">erityisopetus</subject><subject type="yso">tukiopetus</subject><available>2018-02-01T14:04:45Z</available><issued>2018</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1826058</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56986</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201802011409</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon p&#xE4;&#xE4;sy&#xE4; on rajoitettu tekij&#xE4;noikeussyist&#xE4;. Aineisto on luettavissa Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;asemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201802011409</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/56986/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201802011409.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201802011409.pdf" type="application/pdf" length="740409" sequence="1"/><recordID>123456789_56986</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_56986
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:46Z
main_date 2018-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2018
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/56986\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201802011409.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201802011409.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2018-03-22T10:00:17Z
publishDate 2018
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Laurila, Henna "Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii" : tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna eriyttävä opetus kouluun kiinnittyminen kolmiportainen tuki erityisopetus tukiopetus
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_56986&index=0&size=large
title "Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii" : tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna
title_alt Tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna
title_full "Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii" : tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna
title_fullStr "Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii" : tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna "Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii" : tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna
title_full_unstemmed "Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii" : tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna "Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii" : tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna
title_short "Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii"
title_sort saa vähä enemmänki apua jos tarvii tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna
title_sub tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna
title_txtP "Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii" : tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna
topic eriyttävä opetus kouluun kiinnittyminen kolmiportainen tuki erityisopetus tukiopetus
topic_facet erityisopetus eriyttävä opetus kolmiportainen tuki kouluun kiinnittyminen tukiopetus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56986 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201802011409
work_keys_str_mv AT laurilahenna saavähäenemmänkiapuajostarviitehostetuntuenmerkitysoppilaannäkökulmastaarvioituna