_version_ |
1809901560068571136
|
annif_keywords_txtF_mv |
erityisopetus
kolmiportainen tuki
tukiopetus
oppilaat
arviointi
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p6984
http://www.yso.fi/onto/yso/p28718
http://www.yso.fi/onto/yso/p2629
http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
http://www.yso.fi/onto/yso/p7413
|
author |
Laurila, Henna
|
author2 |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Erityispedagogiikka
Special Education
101
|
author_facet |
Laurila, Henna
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Erityispedagogiikka
Special Education
101
Laurila, Henna
|
author_sort |
Laurila, Henna
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kasvatustieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T10:00:17Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>"Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii" : tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna</title><title type="alternative">Tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna</title><creator>Laurila, Henna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">eriyttävä opetus</subject><subject type="other">kouluun kiinnittyminen</subject><subject type="yso">kolmiportainen tuki</subject><subject type="yso">erityisopetus</subject><subject type="yso">tukiopetus</subject><available>2018-02-01T14:04:45Z</available><issued>2018</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1826058</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56986</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201802011409</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201802011409</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/56986/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201802011409.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201802011409.pdf" type="application/pdf" length="740409" sequence="1"/><recordID>123456789_56986</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_56986
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:52:46Z
|
main_date |
2018-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2018
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/56986\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201802011409.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201802011409.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
101
|
publication_first_indexed |
2018-03-22T10:00:17Z
|
publishDate |
2018
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Laurila, Henna
"Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii" : tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna
eriyttävä opetus
kouluun kiinnittyminen
kolmiportainen tuki
erityisopetus
tukiopetus
|
subject_txtF |
Erityispedagogiikka
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_56986&index=0&size=large
|
title |
"Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii" : tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna
|
title_alt |
Tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna
|
title_full |
"Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii" : tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna
|
title_fullStr |
"Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii" : tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna
"Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii" : tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna
|
title_full_unstemmed |
"Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii" : tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna
"Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii" : tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna
|
title_short |
"Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii"
|
title_sort |
saa vähä enemmänki apua jos tarvii tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna
|
title_sub |
tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna
|
title_txtP |
"Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii" : tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna
|
topic |
eriyttävä opetus
kouluun kiinnittyminen
kolmiportainen tuki
erityisopetus
tukiopetus
|
topic_facet |
erityisopetus
eriyttävä opetus
kolmiportainen tuki
kouluun kiinnittyminen
tukiopetus
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56986
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201802011409
|
work_keys_str_mv |
AT laurilahenna saavähäenemmänkiapuajostarviitehostetuntuenmerkitysoppilaannäkökulmastaarvioituna
|