Laurila, H., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2018). "Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii": Tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna.
Chicago Style (17th ed.) CitationLaurila, Henna, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. "Saa Vähä Enemmänki Apua, Jos Tarvii": Tehostetun Tuen Merkitys Oppilaan Näkökulmasta Arvioituna. 2018.
MLA (9th ed.) CitationLaurila, Henna, et al. "Saa Vähä Enemmänki Apua, Jos Tarvii": Tehostetun Tuen Merkitys Oppilaan Näkökulmasta Arvioituna. 2018.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.