Laurila, H., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2018). "Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii": Tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna.
Chicago-viite (17. p.)Laurila, Henna, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. "Saa Vähä Enemmänki Apua, Jos Tarvii": Tehostetun Tuen Merkitys Oppilaan Näkökulmasta Arvioituna. 2018.
MLA-viite (9. p.)Laurila, Henna, et al. "Saa Vähä Enemmänki Apua, Jos Tarvii": Tehostetun Tuen Merkitys Oppilaan Näkökulmasta Arvioituna. 2018.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.