Foneettinen tietoisuus, motivaatio ja yhteisymmärrys erityisopettajan pitämässä /r/-opetuksessa

Selvitän tässä tutkimuksessa, miten foneettinen tiedostaminen, motivoituneisuus puheopetukseen ja yhteisymmärrys erityisopettajan ja oppilaan välillä vaikuttavat äänneopetukseen ja sen lopputulokseen. Tutkimusta varten keräämäni aineisto koostuu kahdesta eri osasta: äänneopetustuokion videotallentee...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Tuominen, Anna
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2014
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56923