Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa case management events

Palvelun laatu ymmärretään ennustavana tekijänä koetulle arvolle, joka taas ennustaa asiakastyytyväisyyttä ja käyttäytymisaikomusta. Jo vuosikymmenien ajan markkinointitutkimukset ovat olleet kiinnostuneita laadun, arvon, tyytyväisyyden ja käyttäytymisaikomuksen välisistä suhteista. Aikaisemmat tutk...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Romppanen, Rene
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56658