Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa case management events

Bibliographic Details
Main Author: Romppanen, Rene
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2018
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56658
_version_ 1799745750432743424
annif_keywords_txtF_mv tyytyväisyys laatu tapahtumat kuluttajakäyttäytyminen yritysmarkkinointi
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p1832 http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 http://www.yso.fi/onto/yso/p2108 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p12743
author Romppanen, Rene
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Markkinointi Marketing 20423
author_facet Romppanen, Rene Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Markkinointi Marketing 20423 Romppanen, Rene
author_sort Romppanen, Rene
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-03-22T10:01:02Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyv&#xE4;isyyden vaikutukset k&#xE4;ytt&#xE4;ytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events</title><creator>Romppanen, Rene</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">Business-to-Business</subject><subject type="method">Kvantitatiivinen tutkimus</subject><subject type="yso">yritysmarkkinointi</subject><subject type="yso">tapahtumat</subject><subject type="yso">laatu</subject><subject type="yso">kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">tyytyv&#xE4;isyys</subject><subject type="yso">suositukset</subject><subject type="yso">asiakkuudenhallinta</subject><available>2018-01-09T14:12:41Z</available><issued>2018</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1810153</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56658</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201801091128</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon p&#xE4;&#xE4;sy&#xE4; on rajoitettu tekij&#xE4;noikeussyist&#xE4;. Aineisto on luettavissa Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;asemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201801091128</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/56658/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201801091128.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201801091128.pdf" type="application/pdf" length="1150050" sequence="1"/><recordID>123456789_56658</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_56658
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:15Z
main_date 2018-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2018
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/56658\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201801091128.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201801091128.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2018-03-22T10:01:02Z
publishDate 2018
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Romppanen, Rene Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events Business-to-Business Kvantitatiivinen tutkimus yritysmarkkinointi tapahtumat laatu kuluttajakäyttäytyminen tyytyväisyys suositukset asiakkuudenhallinta
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_56658&index=0&size=large
title Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events
title_full Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events
title_fullStr Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events
title_full_unstemmed Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events
title_short Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa
title_sort tapahtuman laadun arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin b2b kontekstissa case management events
title_sub case management events
title_txtP Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events
topic Business-to-Business Kvantitatiivinen tutkimus yritysmarkkinointi tapahtumat laatu kuluttajakäyttäytyminen tyytyväisyys suositukset asiakkuudenhallinta
topic_facet Business-to-Business Kvantitatiivinen tutkimus asiakkuudenhallinta kuluttajakäyttäytyminen laatu suositukset tapahtumat tyytyväisyys yritysmarkkinointi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56658 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201801091128
work_keys_str_mv AT romppanenrene tapahtumanlaadunarvonjatyytyväisyydenvaikutuksetkäyttäytymisaikomuksiinb2bkontekst