_version_ |
1799745750432743424
|
annif_keywords_txtF_mv |
tyytyväisyys
laatu
tapahtumat
kuluttajakäyttäytyminen
yritysmarkkinointi
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p1832
http://www.yso.fi/onto/yso/p5029
http://www.yso.fi/onto/yso/p2108
http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
http://www.yso.fi/onto/yso/p12743
|
author |
Romppanen, Rene
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Markkinointi
Marketing
20423
|
author_facet |
Romppanen, Rene
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Markkinointi
Marketing
20423
Romppanen, Rene
|
author_sort |
Romppanen, Rene
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2023-03-22T10:01:02Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events</title><creator>Romppanen, Rene</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">Business-to-Business</subject><subject type="method">Kvantitatiivinen tutkimus</subject><subject type="yso">yritysmarkkinointi</subject><subject type="yso">tapahtumat</subject><subject type="yso">laatu</subject><subject type="yso">kuluttajakäyttäytyminen</subject><subject type="yso">tyytyväisyys</subject><subject type="yso">suositukset</subject><subject type="yso">asiakkuudenhallinta</subject><available>2018-01-09T14:12:41Z</available><issued>2018</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1810153</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56658</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201801091128</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201801091128</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/56658/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201801091128.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201801091128.pdf" type="application/pdf" length="1150050" sequence="1"/><recordID>123456789_56658</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_56658
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:15Z
|
main_date |
2018-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2018
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/56658\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201801091128.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201801091128.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
20423
|
publication_first_indexed |
2018-03-22T10:01:02Z
|
publishDate |
2018
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Romppanen, Rene
Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events
Business-to-Business
Kvantitatiivinen tutkimus
yritysmarkkinointi
tapahtumat
laatu
kuluttajakäyttäytyminen
tyytyväisyys
suositukset
asiakkuudenhallinta
|
subject_txtF |
Markkinointi
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_56658&index=0&size=large
|
title |
Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events
|
title_full |
Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events
|
title_fullStr |
Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events
Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events
|
title_full_unstemmed |
Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events
Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events
|
title_short |
Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa
|
title_sort |
tapahtuman laadun arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin b2b kontekstissa case management events
|
title_sub |
case management events
|
title_txtP |
Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events
|
topic |
Business-to-Business
Kvantitatiivinen tutkimus
yritysmarkkinointi
tapahtumat
laatu
kuluttajakäyttäytyminen
tyytyväisyys
suositukset
asiakkuudenhallinta
|
topic_facet |
Business-to-Business
Kvantitatiivinen tutkimus
asiakkuudenhallinta
kuluttajakäyttäytyminen
laatu
suositukset
tapahtumat
tyytyväisyys
yritysmarkkinointi
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56658
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201801091128
|
work_keys_str_mv |
AT romppanenrene tapahtumanlaadunarvonjatyytyväisyydenvaikutuksetkäyttäytymisaikomuksiinb2bkontekst
|