APA-viite (7. p.)

Romppanen, R., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2018). Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa: Case management events.

Chicago-viite (17. p.)

Romppanen, Rene, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Tapahtuman Laadun, Arvon Ja Tyytyväisyyden Vaikutukset Käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa: Case Management Events. 2018.

MLA-viite (9. p.)

Romppanen, Rene, et al. Tapahtuman Laadun, Arvon Ja Tyytyväisyyden Vaikutukset Käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa: Case Management Events. 2018.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.